Leigh-Anne Pinnock heeft via Twitter haar gal gespuwd over de service en dienstverlening van British Airways.
De zangeres van Little Mix was niet te spreken over de manier waarop er met haar is omgesprongen: “Boos over het gebrek aan klantenservice bij British Airways die niet communiceert en die het ook niet kan interesseren om ons te helpen. Zou maar zo eens kunnen dat ik in de toekomst niet meer bij hen boek”, zo deelde ze met de bijna tien miljoen volgers van de populaire groep.British Airways zag dat, vanzelfsprekend, niet aankomen en besloot contact te zoeken met Leigh-Anne om dit buiten het zicht van het publiek op te lossen: “Het spijt ons dit te horen. Zou je ons je telefoonnummer en boekingsgegevens willen sturen in een persoonlijk bericht? We willen je graag bellen om dit te bespreken.”
Of Leigh-Anne gehoor aan dat verzoek heeft gegeven is niet duidelijk. Inmiddels hebben de fans van Little Mix al wel een handje geholpen in de negatieve informatievoorziening rond de Britse luchtvaartmaatschappij.
Upset with lack of customer service at @British_Airways no communication and cbb to help us! May avoid booking wit them in future leigh x
— Little Mix (@LittleMix) September 4, 2017
(06/09/2017)