Terug

Avenues

Refugee Camp All Stars featuring Pras & Ky-Mani

1997

jaar
Top 40

10

piekpositie
Top 40

8

weken
Top 40

178

punten
Top 40

youtube video placeholder
Titel

Avenues

Platenlabel

Arista

Luister de Top 40-hits Luister de Top 40 op Spotify

Songtekst

[Ky-Mani]
Ohh no! Ohh no!
Say, we gonna rock down through, Electric Avenue
And then we'll take it higher
Say, we gonna rock down through, the Brooklyn Avenues
And then we'll take it higher!
Ohh no! Ohh no!

[Prazwell]
Yo, yo
Slick like Rick Rick James when I hit (hit)
Superfreak chicks, who I don't miss (yo I don't miss)
Fix for your nose, my flows make you sick (uh-huh)
Two chicks for me, none for you like Twix
Play with niggaz head like 'Clef guitar picks
Went from, bottom pits to, making hits, and
hollow-tips then, shooting lips (right)
Handle our business make sure it sits
Ride through the tunnels (crusin by) fuck the guestlists
Light up your block with roman candlesticks
Known to blow shows with pyrotechnics (right)
Rappin bout your whips while you catchin transits
Buyin shorty gifts, with checks from WIC
Your record sound like a demo that was yet not mixed
(shit ain't mixed yet)
Your whole style broke and it should be fixed (uh-huh)
Time runnin out as my Rolex ticks
Don't get caught on the Ave, it's too Electric...

[Ky-Mani]
Say, we gonna rock down through, Electric Avenue
And then we take it higher (c'mon c'mon c'mon c'mon)
Say, we gonna rock down through, the Brooklyn Avenues (Flatbush too)
And then we'll take it higher!
Ohh no! Ohh no!

[Prazwell]
I dedicate this to my peeps who're on the streets
God bless they soul, may they rest in peace
There's those who finance and those who choose to lease
Whatever suits you weather on the turn of your leafs
Different strokes for different folks God
I refuse to going back and being broke Lord
He got struck with lightning, he got hit hard
Face this twenty life to maximum, his whole life is scarred
The Preacher's Son and I came off the Santa Maria
Ten cases of Malta, caught the diarrhea
Load the ReFugees on the aircraft carrier
Some say Dirty Cash (Dirty Cash) we never heard of ya
You don't know me? (Yeah yeah)

[Ky-Mani]
Say, we gonna rock down through Electric Avenue (c'mon)
And then we'll take it higher (c'mon c'mon c'mon c'mon)
Say, we gonna rock down through the Brooklyn Avenues (Flatbush too)
And then we'll take it higher! (c'mon man)
Ohh no! Ohh no! (yeah, alright)

[Prazwell]
Watch your back watch your side, swimmin with shark
String you like a harp while they playin Mozart
No credential, get nowhere like Oslo
Stand back to Frisco, at the Rico Beagle
Suave like Rico, on fire like pyro
Frantic like a skitzo, rougher than Brillo
He caught the rap like Donnie Brascoe

[Ky-Mani]
Out in the street there is violence (yeah, uhh)
Down in Brooklyn there is violence (Flatbush too)
Down dere in Queens there is violence (QBC)
And there's a lot of work to be done, Lord
Down in the ghetto there violence (out in the streets)
Out in L.A. there is violence (Compton)
In Miami there is violence (Miami Vice, yeah)
And there's a lot of work to be done, Lord (yo, c'mon, yo)

We gonna rock down through, ReFugee Avenue (rock to, uh-huh)
And then we take it higher! (c'mon)
Say, we gonna rock down through, Haiti Avenue (Port-Au-Prince)
And then we take it higher!

[Prazwell]
Haha, yeah, yo, yo, c'mon
ReFugee All-Stars, yeah yea

Alle Top 40-hits

Details Joost - Europapa
Details Cyril - Stumblin' In
Details Roxy Dekker - Sugardaddy
Details Dasha - Austin
Details Mark Ambor - Belong Together
Details Benson Boone - Beautiful Things
Details Teddy Swims - The Door
Details Beyoncé - Texas Hold 'em
Details Jaxomy, Agatino Romero & Raffaella Carrà - Pedro
Details Rondé - Undecided
Details Frenna / Frenna feat. Jonna Fraser & Emms - Pretty Girls / Pretty Girls (Remix)
Details Mr. Belt & Wezol - It's Not Right But It's Okay
Details Alex Warren - Before You Leave Me
Details Dua Lipa - Training Season
Details David Guetta & OneRepublic - I Don't Wanna Wait
Details Artemas - I Like The Way You Kiss Me
Details Sabrina Carpenter - Espresso
Details Tino Martin & Anouk - Voor Je 't Weet
Details Post Malone & Morgan Wallen - I Had Some Help
Details Lost Frequencies & Bastille - Head Down
Details Douwe Bob - Nothing To Lose
Details Dua Lipa - Illusion
Details Kris Kross Amsterdam & Inna - Queen Of My Castle
Details Hozier - Too Sweet
Details La Fuente - Ratata
Details Chef'Special - Fly Like Me
Details Zerb, Sofiya Nzau / Zerb, Tiësto & Sofiya Nzau - Mwaki / Mwaki - Tiësto's VIP Mix
Details Mark Ambor - Good To Be
Details Purple Disco Machine & Ásdís - Beat Of Your Heart
Details Meau - Stukje Van Mij
Details Michael Marcagi - Scared To Start
Details Noah Kahan - Stick Season
Details Shaboozey - A Bar Song (Tipsy)
Details Di-Rect - My Blood
Details Robert Van Hemert - Zoet Zout Zuur
Details Taylor Swift feat. Post Malone - Fortnight
Details Nemo - The Code
Details Imagine Dragons - Eyes Closed
Details Becky Hill - Outside Of Love
Details Galantis, David Guetta & 5 Seconds Of Summer - Lighter