Coverafbeelding Kodak & Travis Scott & Offset - Zeze
  • Statistieken
  •   7 wkn Tipparade
  •   2018

Artiestinformatie

Geboortedatum   11-06-1997
Land   Verenigde Staten

Al op de lagere school liet Dieuson Octave merken dat hij rapkwaliteiten had. Hij spitte woordenboeken door om zijn woordenschat te vergroten. Op zijn zesde neemt hij zijn bijnaam Black aan. Toch ging het in die periode niet al te best omdat hij met vrienden inbrak en voor onrust zorgde. Hij mocht de middelbare school niet afmaken vanwege zijn gedrag en kwam in de gevangenis voor autodiefstal. In 2009 voegt hij zich bij de groepen Brutal Youngnz en The Kolyons. Nadat hij zijn skills verder had weten te verbeteren brengt hij verschillende mixtapes uit: Project Baby (2013), Heart Of The Projects (2014) en Institution (2015).


Als Drake in 2015 een video plaatst waarop hij danst op de track Skrt gaat het snel en volgt een platendeal bij Atlantic Records. In 2017 scoort hij met de single Tunnel Vision zijn eerste top 10-hit in de Verenigde Staten. In maart volgt zijn debuutalbum Painting Pictures dat de top 3 van de Amerikaanse albumlijst weet te bereiken. In de zomer van 2017 wordt hij voorwaardelijk vrijgelaten na 97 dagen van één jaar gevangenisstraf.

In januari van 2018 volgt een inval van de politie waarna hij, vanwege wapen- en drugsbezit en schending van de voorwaarden van zijn vervroegde invrijheidstelling, opnieuw naar de gevangenis moet. Op 18 augustus 2018 wordt hij opnieuw in vrijheid gesteld. Halverwege september levert hij met Gucci Mane en Bruno Mars het nummer Wake Up In The Sky af. Ook is hij te horen op Zeze, een samenwerking met Travis Scott en Offset.


Songtekst

D.A. got that dope

Ice water, turned Atlantic (Freeze)
Nightcrawlin' in the Phantom
Told them hoes that don't you panic
Took an island, flood the mansion (Yeah, big water)
Dropped the roof, more expansion
Drive a coupe you can stand in (It's lit)
See the bitches undercover (In the sheets)
I'm an ass and titty lover (Big ass)
Guess we all made for each other
Now that all the dawgs free (Yeah, yeah)
And we out in these streets (Alright)
Can you do it, can you pop it for me

Pull up in a Demon, on God
Lookin' like I still do fraud
Flyin' private jet with the rod
This that Z shit, this that Z shit

Pull up in a Demon, on God
Lookin' like I still do fraud
Flyin' private jet with the rod
This that Z shit, this that Z shit (Offset)

Blow the brains out the coupe (Boo)
Police wanna talk, but I'm on mute (Woo woo, hey)
I'ma bust her wrist down, cause she cute (Ice)
Fuck her on a yacht, dive in a pool (Yeah)
She an addict (Addict)
Addict for the lifestyle and the Patek (Patek)
Big daddy, have you ever felt Chanel fabrics (Chanel)
I be drippin' to death, I need a casket (Drippin')
And we got more stripes than the ref, he foul, tec him (Bow, stripes)
In the middle of the field like David Beckham (Field, bow-bow)
All my niggas locked up, for real, I'm tryna help 'em (Free, free)
When I got a mil', got me the chills, don't know what happened (Hoo, chills)
Pop pills, do what you feel, I'm on that zombie (Hey, hoo)
I'm more like Gaddafi, I'm not no Gandhi (Gaddafi, hey)
I'm more like I'm David, Goliath runnin' (Hey, hey)
Niggas be clonin', I find it funny (Clone, haha)
We from the Nawf, straight out of the dungeon (We from the Nawf, hey)
I go in her mouth, she can't tell me nothin'
300, the watch is out of your budget (Woo, woo, 300)
Mean-muggin' got me clutchin', yeah
And this stick right out of Russia

Ice water, turned Atlantic (Freeze)
Nightcrawlin' in the Phantom
Told them hoes that don't you panic
Took an island, flood the mansion (Yeah, big water)
Dropped the roof, more expansion
Drive a coupe you can stand in (It's lit)
Bitches undercover (In the sheets)
I'm an ass and titty lover (Big ass)
Guess we all meant for each other
Now that all the dawgs free (Yeah, yeah)
And we out in these streets (Alright)
Can you do it, can you pop it for me

Pull up in a Demon, on God
Lookin' like I still do fraud
Flyin' private jet with the rod
This that Z shit, this that Z shit

Pull up in a Demon, on God
Lookin' like I still do fraud
Flyin' private jet with the rod
This that Z shit, this that Z shit

In a Hellcat, cause I'm a hell-raiser
Self-made, I don't owe a nigga nann favor
When you get that money, nigga, keep your heart
I'm slidin' in a coupe, ain't got no key to start
I got the fire on me in BET Awards
When your well run dry, you know you need me for it
When I pull up in the Buick, you know what I'm doin'
If the police get behind me, fleein' and eludin'
Sleepin' on the palette turned me to a savage
I'm a project, baby, now I stay in Calabasas
Like I still serve fiends, like I'm still jackin'
I be sippin' on lean, tryna keep balance
Hit that Z-Walk, Dickie's with my Reeboks
I don't say much, I just let the heat talk
Your jewelry water whip, diamonds like re-rock
My lil' baby ride the dick like a seatlock
When I stepped up on the scene, I was on a bean
When I jumped up out the Beam', I was in Celine
Baby girl, you just a fling, that ain't what I mean
Money bustin' out my jeans like I do the scheme

Pull up in a Demon, on God
Lookin' like I still do fraud
Flyin' private jet with the rod
This that Z shit, this that Z shit

Pull up in a Demon, on God
Lookin' like I still do fraud
Flyin' private jet with the rod
This that Z shit, this that Z shit

Songinformatie

ArtiestKodak Black,
Travis Scott,
Offset
 A-kant
Titel Zeze
Lengte 3:45
Componist(en) C. Gandy-Rogers · David Doman · Dieuson Octave · J. Thomas · Jacques Webster · Kiari Cephus · M. Prince
Producer(s) D.A. Doman
 B-kant
Platenlabel Atlantic
Catalogusnr digital download
Releasedatum 12-10-2018
Hoogste positie UK 7
Hoogste positie US 2


Positieverloop