Een liedje over niets, maar het klonk lekker. En nadat op 24 augustus 2002 The Ketchup Song (Asereje) van Las Ketchup binnenkomt wordt het dé nazomerhit van het jaar.
Lola, Pilar en Lucia, dochters van de Spaanse flamenco-gitarist Juan (El Tomate) Munoz, komen binnen op de 16e plaats en de week daarna zou The Ketchup Song voor negen weken de Top 40 aanvoeren. Het liedje gaat over Diego die in de discotheek zijn favoriete liedje, Rappers Delight van de Sugarhill Gang, nadoet in een verzonnen taal.
De eenvoudige uitspraken en een snel te leren dansje zorgt ervoor dat de hele wereld meedoet met The Ketchup Song (Assereje). Van het nummer werden ruim zeven miljoen exemplaren verkocht. De dames doen later in 2002 nog een poging opnieuw een hit te scoren met het nummer, nu in een speciale Kerstuitvoering. Daar slagen de dames echter niet in en ook een succesvolle opvolger komt er niet.
In 2006 zien we de dames, die versterking kregen van een vierde zusje (Rocio), op het Eurovisie Songfestival in Athene waar ze Spanje vertegenwoordigen. Het ingezonden nummer, Brujeria, stelt daar teleur en wordt 21e.