Terug

Rollin'

Limp Bizkit

2001

jaar
Top 40

16

piekpositie
Top 40

8

weken
Top 40

132

punten
Top 40

youtube video placeholder

Songinfo

Titel

Rollin'

Platenlabel

Interscope

Luister de Top 40-hits Luister de Top 40 op Spotify

Songtekst

Alright partner
Keep on rollin babe
You know what time it is
Throw your hands up
Ladies and gentlemen
Chocolate Starfish
Keep on rolling baby

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breath in, now breath out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
What?
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Come on!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Yeah

Now I know y'all be lovin' this shit right here
L.I.M.P Bizkit is right here
People in the house put them hands in the air
Cuz if you dont care, then we don't care
1 2 3 times two to the six
Jolts in for your fix with the Limp Bizkit mix
So where the fuck you at?
Punk, shut the fuck up
And back the fuck up
Before we fuck this track up

Throw your hands up(5x)

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breath in, now breath out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
What?
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Come on!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Yeah

You wanna mess with Limp Bizkit? (Yeah)
You cant mess with Limp Bizkit (why?)
Because we get it on (when?)
Every day and every night (oh)
See this platinum thing right here? (uh huh)
Well we're doing it all the time (what?)
So you'd better get some better beats
And uh, get some better rhymes (d'oh!)
We got the gang set
So don't complain yet
24/7 never begging for a raincheck
Old school soldiers passing up the hot shit
That rock shit
And bounce in the mosh pit

Throw your hands up(5x)

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breath in, now breath out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Come on!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
What?
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Yeah
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'

Hey ladies
Hey fellas
And the people who dont give up fuck
All the lovers
All the haters
and all the people that call themselves players
Hot mommas
Pimp daddies
And all the people rolling up in cadies
Hey rockers
Hip hoppers
And everybody all around the world

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breath in, now breath out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Yeah!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
What!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Come on!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breath in, now breath out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
What?
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Come on!
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
Yeah
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'

Alle Top 40-hits

Details Noah Kahan - Stick Season
Details Dua Lipa - Houdini
Details Ofenbach feat. Norma Jean Martine - Overdrive
Details Benson Boone - Beautiful Things
Details Flemming, Zoë Tauran, Ronnie Flex - Alles Op Gevoel
Details Beyoncé - Texas Hold 'em
Details David Guetta & Kim Petras - When We Were Young (The Logical Song)
Details Teddy Swims - The Door
Details Hannah Mae - Waterdicht
Details Loreen - Is It Love
Details Son Mieux - Tonight
Details Lost Frequencies & Bastille - Head Down
Details Kygo with Ava Max - Whatever
Details Claude - Écoutez-Moi
Details Teddy Swims - Lose Control
Details Dimitri Vegas & Like Mike x Tiësto x W&W & Dido - Thank You - Not So Bad
Details Ariana Grande - Yes, And?
Details Chef'Special - Speed Of Light
Details Dean Lewis - Trust Me Mate
Details Dua Lipa - Training Season
Details Antoon - Blindelings
Details Cyril - Stumblin' In
Details Jonna Fraser - Tuesday
Details Rondé - Undecided
Details Mark Ambor - Good To Be
Details Tate McRae - Greedy
Details Sera x YouNotUs - I Can't Be The Only One
Details Douwe Bob - Nothing To Lose
Details Kris Kross Amsterdam, Sera x Conor Maynard - Stay (Never Leave)
Details P!nk - All Out Of Fight
Details Calvin Harris & Rag 'n' Bone Man - Lovers In A Past Life
Details Donnie & Marco Schuitmaker - Hier Mag Alles
Details Di-Rect - My Blood
Details Meau - Stukje Van Mij
Details Tiësto & Fast Boy - All My Life
Details Oscar and The Wolf - Angel Face
Details Taylor Swift - Cruel Summer
Details Alok & Bebe Rexha - Deep In Your Love
Details Flemming & Boef - Champions League
Details Sophie Ellis Bextor - Murder On The Dancefloor