Adverteren


Op 2 januari 1965 was de Top 40 voor het eerst te horen bij Radio Veronica. Willem van Kooten, op de radio actief als Joost den Draaijer, had toen niet kunnen vermoeden dat het dé hitlijst zou worden waarmee generaties zouden opgroeien.

De kracht van de Top 40
 
De Top 40 is iedere week te beluisteren op Radio 538. Daarnaast zijn op Top 40 Radio 24 uur per dag de hits uit de lijst te beluisteren. 

Op top40.nl zijn alle hitlijsten terug te vinden. Ook zijn er verschillende interactieve elementen, het laatste muzieknieuws, kunnen concerttickets worden gekocht en is de wekelijkse column van Mister Top 40, Erik de Zwart, te lezen. 

Ook is alles rond de langstlopende hitlijst van Nederland terug te vinden in de gratis Top 40-app, die beschikbaar is voor Android en IOS. 

De Top 40 biedt daarnaast mogelijkheden op het vlak van promotionele activiteiten die doelgroepgericht kunnen worden opgezet en actief via sociale media worden ondersteund. Daarbij kan worden gedacht aan het sponsoren van programma-onderdelen, hitlijsten of speciale themalijsten maar ook zijn eigen campagnes op de verschillende platformen in te zetten.
 
Meer informatie over de commerciële mogelijkheden is hier te downloaden.
Voor display advertising (top40.nl en app) kun je contact opnemen met Massarius.