Adverteren

Op 2 januari 1965 was de Top 40 voor het eerst te horen bij Radio Veronica. Willem van Kooten, op de radio actief als Joost den Draaijer, had toen niet kunnen vermoeden dat het dé hitlijst zou worden waarmee generaties zouden opgroeien.

De kracht van de Top 40
 
De Top 40 is iedere week te beluisteren op Qmusic. Daarnaast zijn de hits 24 uur per dag te beluisteren via het online kanaal Q Top 40 en zijn de clips te zien op Top40TV. 

Op top40.nl zijn alle hitlijsten terug te vinden en worden de hits uit de lijst voorzien van ins en outs naast dat er een schat aan artiesteniformatie is terug te vinden. Ook is alles rond de langstlopende hitlijst van Nederland beschikbaar in de gratis Top 40-app voor Android en IOS. 

De Top 40 biedt mogelijkheden op het vlak van promotionele activiteiten die doelgroepgericht kunnen worden opgezet en actief via sociale media worden ondersteund. Daarbij kan worden gedacht aan het sponsoren van programma-onderdelen, hitlijsten of speciale themalijsten maar ook zijn eigen campagnes op de verschillende platformen in te zetten.
 
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Voor display advertising (top40.nl en app) kun je contact opnemen met De Persgroep.