Demi Lovato heeft de afgelopen tijd samengewerkt met het sportmerk Fabletics met wie ze een kledinglijn zal lanceren.
Het bedrijf, waarvan Kate Hudson mede-oprichter is, werkt voor het eerst samen met een bekendheid. Voor de nieuwste lijn wordt ook samengewerkt met de Verenigde Naties via het Girls Up-project dat jonge vrouwen wil helpen in hun ontwikkeling van kwaliteit en creativiteit.Lovato deed de aankondiging via haar Instagram: “Actief zijn vormt een groot deel van mijn leven en dus was het voor mij belangrijk een lijn te maken die toegankelijk, comfortabel en modieus is terwijl het je ook inspireert om zorg te dragen voor je lichaam en geest”, zo schreef ze bij een afbeelding van het logo. Komende week moet de eerste, beperkte, oplage van de kleding verschijnen.
Binnenkort verschijnt er, exclusief op YouTube, ook een documentaire rond de zangeres, getiteld I Am: Demi Lovato.
(10/05/2017)Singer, writer, humanitarian. Get to know the real @ddlovato in “I Am: Demi Lovato.” Coming soon, exclusively on YouTube pic.twitter.com/WsvAF5ehIP
— YouTube (@YouTube) May 5, 2017