De 53-jarige modeontwerper Marc Jacobs heeft Missy Elliott uitgekozen als het nieuwe gezicht voor zijn campagne.
Op dinsdag verschenen de eerste foto’s van de nieuwe Jacobs-campagne op Instagram. “De individuen in deze foto’s vertegenwoordigen liefde, eerlijkheid, moed, sterkte, nieuwsgierigheid en inspiratie”, zo laat hij bij de eerste beelden weten. Jacobs heeft altijd al een zwak gehad voor Elliott: “Vanaf het moment dat ik The Rain hoorde, in 1997, werd ik meegenomen door de geniale ritmes en briljante teksten van Missy Elliott. Haar muziek heeft me gegrepen en mijn team van ontwerpers hebben vol energie ontelbare dagen, nachten en weekeinden geschetst, gepast, gestyled en de looks vastgesteld.”“Het was een droom van me om het maar te kunnen werken en ik ben blij om dit portret te kunnen delen, gemaakt door David Sims voor onze najaarscampagne van 2016”, zo schreef hij bij de foto van Elliott op Instagram. Eerder waren Winona Ryder, Cher en Miley Cyrus al het gezicht van Jacobs.
(16/06/2016)