J-Lo gezicht van Guess

- Nieuws

 Jennifer Lopez
J-Lo gezicht van Guess

Jennifer Lopez wordt het nieuwe gezicht van Guess bij de voorjaarscollectie van het jeansmerk.

Het is de zoveelste samenwerking van J-Lo die eerder werkte met L’Oréal, Guiseppe Zanotti en zelf verschillende geurtjes, sieraden en kleding op de markt zette. “Toen Paul Marciano me belde om de nieuwe Guess Girl te worden was ik door het dolle heen. Het is geweldig om deel uit de mogen maken van zo’n iconisch merk waar ik al sinds ik tiener ben van houd”, zo zei ze in een verklaring.

De 48-jarige Lopez ziet het als een enorm compliment dat ze is gevraagd voor de campagne: “Als ik terugkijk naar de eerste campagnes van Guess dan zie je al die prachtige modellen en iconische plaatjes die Paul gemaakt heeft. Het is een enorm compliment nu uitgekozen te zijn voor de Guess Spring 2018-campagne.”

Paul Marciano, medeoprichter van Guess, ziet Lopez als een artiest die het heeft gemaakt; iconisch en gevoelig. “De impact en invloed van Jennifer blijft groeien en deze campagne viert de wetenscap dat vrouwen mooier en getalenteerder worden naarmate ze meer levenservaring krijgen”, aldus Fashionnetwork.com.

(Foto: BSR Agency)